Sunday, January 11, 2009

erK... alamaK!!!

..."awaK!!! awaK waT apE ni?, laiN disuruH leN jadikNYE"...

Pergh! mmg dlM ati ni, da rasE sebaL da...sedeY? apetaH ag... tapi, apE leH wat? mendE da berlakU... e2laH penanganNYE bilE kerjE2 membabitkaN 3K (bg dri aku la kan),dalaM haL2 mengeksploitasikaN "keseniaN,kehalusaN n kesabaraN" terhadaP sesuatU perkarE slaluNYE akaN fuhhhhhhhhh.... HANCUS!!! bagi pihaK yg rasE driNYE teraniayE deK "KEHEBATAN" perbuataN ini... ampuN dihulurkaN yaaaa...

criteNYE begini, disebabkaN janji2 untuK menunaikaN impiaN seseorg... aku puN bekoba2 la naK menuruti kehendaK diE... acT, aku adE janji tuK memotoN rambutNYE, dlM perjanjiaN KAMI... cumE seINCHI jeK perlU dkorbankaN... (dalaM ati da bedetiK ktE2 " ala, senang jeK... bukaN susaH manE puN")... janji ni termetrai lamE daH... deK keliataN fizikaL akibaT dR sikaP malaS yg melingkaR dri... terPOSTponD la sehinggE kehari besejaraH ini... naK dijadikaN critE, brU je pgg gntiN, belagaK seperti amoi kaT kedai "CRAZY CUT" yiK fonG, epoH... pgg gntiN ngaN sikaT, cariK anglE manE yg sesuai... kirE2 da besediE la ni kaN... tbE2... ha ni la parT plinG besH...

"Prap... prappppppppp..." alamaK!!!! seINCHI da betuka wajaH!!! akU rasE akU da ptG hampiR 3 INCHI!!!! mukeKU da brubaH da, mati la pasni... surE2 knE firE... ku lihaT, mukE "mangsE" kekejamaN akU ni, da brubaH da... aiyoyooooo.... AMPUN TUANKU!!!! afta tragedi ini, muluT ni x henti2 memuntahkaN katE2 " soriE la... x sgajE"...

acT, bagi "mangsE" kekejamaN akU ni, die mmG da lali la ngaN situasi2 ketidaKsengajeaN yg sbaN hari mcM da jadi makanaN akU da, tuK besikaP kejaM tehadaP driNYE... x tau la knapE... ari2 adE jE fiiL akU ni yg menguji... heranNYE, pkarE2 kejaM ni, x penaH tejadiK kaT orG leN, tp... diE slalU jE tkenE... knapE ya? hehehe...

buaT awaK yG konpeM2 akaN bacE entrY ni, sayE mohoN maaF skaLi lg,..( bukaN senanG taU dpT katE2 maaF secarE onLYN ni... bejuTE2 orG singgaH n bacE yG skunK ni, sayE sdG meminta maaF dR phaK awaK)... Hehehe... esoK2, kitE kua, kitE singgaH jj epoH, kitE bli sempU loreaL tuK pnjangkaN rambuT secepaT mungkiN eH? theN, leh g kedai jumpE amoi guntiN rambuT suH diE waT rambuT stylO tuK awaK eH... jgN mara2 yE... maaF skali lagiK... PEACE!!

0 CetusaN:

Post a Comment

 
Copyright © ...KALEFUL SETORIES.... All rights reserved.
Blogger template created by Templates Block | Start My Salary
Designed by Santhosh